måndag 3 februari 2014

Sjukdomen som föll över Partille och förlamade oss alla, nästan,

Idag bloggar Anton Nilsson, som ni minns som vår mest erfarna bloggare med 23 års erfarenheten i den stora bloggsvären!

 Från Anton Kristi Jesu äldste (23 år) på uppdrag av Gud vår frälsare och Kristus Jesus, vårt hopp - 1 tim 1:1




Denna veckan har teamet varit utslagna i förkylning och feber. Därför finns det inte så otroligt mycket att dela om vårt teamliv mer än att vi tittat på One Tree Hill och Sherlock Holmes. Tv har gått varm och vi älskar Oskars appletv. 


Nedan finner vi Oskar som tyckte att man ska skära ut hjärtan ur falukorven för att få ett roligare liv. 


Här nedan syns jag som försöker spå i en kladdkaka.


Jag vill tacka er alla för ert stöd och tack Vincent som utnämt mig till årets bästa bloggare i TJG. Avslutar med Psalm 706 vers 2 som jag själv har författat och skrivit musiken till 


Här skriver jag Anton, med min egna iphone, tänk på mitt gymkort (bojor). Nåd vare med er. -  kol 3:18