tisdag 20 maj 2014

Hej då från teamet i Lysekil

Ett sista hej!

Vi är just nu med alla andra teamare uppe i Åre på Hållands folkhögskola för de avslutande utbildningsveckorna. Men det är inte det jag tänkte berätta om nu. På grund av att vi hade otroligt mycket de sista veckorna i Lysekil hittade jag aldrig riktigt någon tid att blogga, så jag passar på att sammanfatta veckorna efter påsk nu i stället.

Vecka 17 tog jag mitt första dopp för året! Inte det minsta skönt, men kul. 

Jag och Novalie tar premiärdoppet!
Vecka 18 var det konfaläger på Sundsvik! Det var ett fantastiskt läger på alla sätt. Gud gjorde massor med konfirmanderna och stämningen var verkligen på topp. 

Vi köpte 9 kg ledarchoklad till konfalägret.
Matkvittot för lägret blev längre än 2 meter långt.
Dop för en av konfirmanderna.
Vecka 19 var vår sista vecka i Lysekil. På fredagen hade vi en avslutning för oss med ungdomsgruppen. Det blev en fantastisk kväll med mycket känslor. Kvällen började med gratis käk och sen drog själva mötet i gång. Efter det hade en annan ledare förberett en frågesport om oss tre grabbar. Ungdomsgruppen bad för oss och vi käkade tårta tillsammans.

Team Lysekil. 
Ett smärtsamt farväl.
Och nu är vi uppe i Jämtland, men det gör vi ett gemensamt inlägg om senare.

Jag har haft ett ofattbart bra år och jag är så tacksam för vad Gud har gjort i mig, vad jag har fått vara med om och alla vänner jag har fått.

Här har jag skrivit fler tankar om mitt år.

Tack för mig som har bloggat från Lysekil. Vi tackar alla tre härmed för oss!

Fridens!
Fåglarna genom Filip