lördag 31 augusti 2013

Det är vi som ska teama i Partille!





Namn: Malin Pettersson
Ålder: 20
Hemort: Tjörn, en ö norr om Göteborg
Tankar om året med TJG: Under det här året vill jag utmanas och utvecklas som människa och som ledare. Jag vill leva ett år i Guds tjänst och i hans församling. Jag ser mycket fram emot det här året!







Namn: Oscar Fernholm
Ålder: 20år
Hemort: Vikbolandet, utanför Norrköping
Tankar om året med TJG: Jag ser mycket fram emot året och att växa i livet med Gud och hans gåvor! Hoppas att kunna starta upp en KRIK lokalavdelning och kunna möta många ungdomar.









Namn: Anton NIlsson
Ålder: 23år
Hemort: Hallsberg, Umeå, Tjörn, Indien & Mammas mage
Tankar om året med TJG: Framför allt så ser jag fram emot att växa i frimodighet att be för människor utanför kyrkan.
 







Namn: Lydia Säll
Ålder: 20år
Hemort: Ängelholm
Tankar om året med TJG: Jag ser fram emot året med en stor glädje och förväntan. Att få växa som människa, medmänniska och kristen genom möten med ungdomarna och vårt team känns oerhört spännande och lärorikt.







Namn: Samira Nygård Mirzaei
Ålder: 22 år
Hemort: Umeå
Tankar om året med TJG: Jag ser fram emot ett år där jag får komma närmare Gud, utmana mig själv, och får chans att förverkliga min längtan efter att jobba med ungdomar i olika sammanhang. Att få jobba i team och bo i kollektiv ser jag också fram emot grymt mycket!






Namn: Linda Andertun
Ålder: 21 år
Hemort: Örkelljunga
Tankar om året med TJG: Detta är mitt andra teamår. Jag ser fram emot att få fortsätta växa i min tro, mitt hjärta och som ledare.  Jag ska även få vara med om at starta upp en ny ungdomsgupp i Öjersjökyrkan och jobba lite mer pionjärt med församlingen där.  Längtar efter att få användas av Gud och bygga vidare på relationer till ungdomarna och få fortsätta vara verksam i denna fantastiska församling.