tisdag 1 september 2015

Nu har året startat!!

GOOOOOODFÖRMIDDAG KÄRA VÄNNER!!!
Jag verkar vara den som gör premiär på bloggen i år, med mitt första blogginlägg någonsin!
Jag heter Henrik Norrby och kommer göra detta team-år i Uppsala och jobba för KRIK! 

Min uppstart har varit lite olik alla andra i klassen. Jag kom hem från ett bröllop i Norge första veckan samtidigt som min volleybollsäsong startade. Detta gjorde att jag åkte upp endast under andra uppstartsveckan, en vecka som var helt magisk med volleyboll varje kväll och 3 av 5 segrar på Bonanza!! 
Det kändes väldigt tråkigt att lämna klassen efter bara en vecka då alla tog emot mig väldigt väl och fick mig att komma in i gruppen direkt! STORT TACK kära klass!!
Men det innebär också att jag redan dragit igång mitt arbete för året. Hittills har det bestått av att skriva in medlemmar som vi värvat under sommaren (drygt 500) och flyttat åt Pidde på kontoret. 

Som jag sa så spelar jag volleyboll, detta gör jag med Tierp i elitserien och innebär 4 träningar i veckan. Så magnifikt rolig sport!! Om det är någon som av någon anledning skulle titta på någon av mina matcher under året så skulle det vara väldigt roligt om ni hejar på mig, både under och efter matchen!

Senare ikväll går resten av klassen in i ett tyst retreat-dygn, lycka till och må ni alla överleva... ;) 

Kommer upp en bild på mig i ett senare inlägg, vet inte hur man gör än...

Guds frid!!